periodbajs

Är inne i en period då jag hellre ligger under täcket än visar mig, känner mig hela tiden som en sovande zombie och vad jag än gör är jag stressad.. Nu när den här veckan närmar sig sitt slut, ja då helt plötsligt uppstår nya saker, som kursprov i italienska? vad började vi ens med? hej eller? kan jag ens det?
asså min hjärna är nog för full för att ens komma ihåg någonting eller lära mig något nytt.

Sen sätter man ju sån jävla press på sig själv, man vill vara lika duktig i alla ämnen samtidigt och det är för mig helt omöjligt men jag har lyckats ganska bra hittils men nu verkar det ta stopp. och jag går i ettan? hur blir tvåan och trean? jag kanske borde planera min tid bättre, jag kanske måste lära mig att inte jämföra mig med andra och bara göra mitt bästa. För så som jag känner nu är inte värt det, jag är ungdom jag ska behöva känna mig som en ungdom också men det gör jag inte jag känner mig mer som en som levt hela sitt liv och är trött påt. Men när sommaren kommer då jävlar, då ska jag vara en ungdom och då ska jag känna att jag lever igen, för just nu är jag nog instängd i min egen hjärna där bara en jävla massa stress existerar.  

Nej, nästa år då ska jag bli en planerare, ja det ska jag bli. Det är mitt nya mål, en planerare.


Skulle behöva en semester med familjen för att lugna ner mig, den här personen är en del av min familj
och det är underbart hur nära man kan komma en pojkvän till ens syster för han är som min storebror och
det har han varit sen jag var 6 år. Jag är glad att du fann honom och ingen annan Tessa för fyfan vad jag älskar er två!

ville bara säga det.. nu ska jag ut och se på tv med mamma och bara vara för en kväll




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0