m&p

Jag är så jävla stolt över mina föräldrar, för hur de har uppfostrat och tagit hand om oss tre barn och älskat oss i alla väder, visat oss sån underbar kärlek. Jag är så otroligt glad över att mina föräldrar är mina föräldrar. Många vet att jag och min mamma står varandra otroligt nära, hon är min andra halva och jag ska inte säga att hon vet minsta detalj av mitt liv, men det är inte långt ifrån. En del saker är saker som jag vet att mamma inte vill veta och sånt som jag istället håller för mig själv. Men förövrigt är hon nog den människa som alltid finns där, den personen som känner mig utan och innan och en av de två personerna som kan göra mig till världens tryggaste för tillsammans med farsgubben har de skapat ett tryggt hem och en underbar familj. Min pappa är nog den mest omtänksamma och galna man, min pappa är något av det bästa jag har. Jag kan prata med min pappa om allting, kanske inte samma grejer som jag pratar med mamma om. Men mår jag dåligt, behöver råd eller hjälp så kan jag alltid vända mig till pappa, han lyssnar med halva örat men ger mig alltid en förstående blick och några kloka ord. Mina två systrar, min mamma, min pappa och jag bildar världens bästa familj.

Och föresten grattis på morsdag mamma, du är världens finaste människa och världens bästa vän!


en gammalbild från Italien 99.. mamma ser fan yngre ut nu än vad hon gjorde här..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0