look into my eyes

här sitter jag som vanligt och skriver lite på en rapport som ska vara inlämnad på onsdag, är nästan klar och det känns jävligt bra att vara ute i god tid för en gång skull, det händer ju inte mig så ofta. Och hej och hå vilken lördagskväll det blev, spontandrickning på hög nivå hemma hos clara och fyfan va roligt jag hade. Vi stack iväg och skakade lite rumpa hos lisa också, blev en traditionell bugg med Patrik och som vanligt snurrade jag som jag själv ville och Putte blev tjurig. På hemvägen gick det snabbt, vi sprang hela vägen hem till claras hus och sov där utan clara och det var också roligt. Jag och becca i ett stort hus, det kan inte bli bra. Och precis som vanligt är det folk som ska hålla på att skrämmas, så vid 2 tiden ringer det på dörren, varken jag eller becca vågar öppna tills jag hör bajskarros skratt utanför. Ae kvällen får kanske 4/5 toasters, kanonkul.

Nu blir det tv tittande för hela köret

Hårfärgen kommer tillbaka om ett par veckor plus att jag saknar jonte


Patrik och Alexandra i en bugg
tjuhejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0