22/5-10

är det imorgon och då är det bal som gäller.. ska kolla på katedrals bal imorgon tillsammans med rebecca och
ska bli jävligt roligt :) måste bara se till så att kameran är laddad så ska jag försöka ta lite bilder och lägga upp här sen. Ikväll har det varit en lugn hemma kväll med pappa, kollade på hans absoluta favorit program, så ska det låta och om jag ska vara ärlig så är det ganska roligt! Men jag har också försökt handskas med min dator som inte vill samma sak som mig, håller på att ladda ner ett par filmer oså tar det sån förbannad tid eftersom att det är glapp i kontakten så jag måste ju stänga av den hela tiden så att den laddas lite. För magiskt nog så laddas den när den är avstängd. I-landsproblem kan vara riktigt jobbiga ibland.

nu ska jag väl försöka ladda klart filmfan sen se den och sen sova,
det är ju en dag imorgon också.. hoppas bara att den bjuder på lika fint om inte finare väder!!


bild från sommaren 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0