dance with me

har inget bättre för mig, och den är tagen från karrobajs, snodde även bubbelknäcke och mjölk för där är vi lite lika du och jag:

8 sanningar om mig själv
  • jag älskar bubbelknäcke med grillkrydda
  • när jag är sjuk gråter jag för allt, jag menar allt och blir jätte mammig
  • jag blir jätte lätt orolig, alltså riktigt orolig. de som känner mig väl, vet vad jag menar
  • jag kissar 1372 gånger när jag har druckit (både vanlig dryck och alkohol)
  • min största kärlek är mjölk, godare än allt
  • jag visar jätte tydligt när jag inte tycker om en person (tycker om de flesta)
  • när jag gick i sjuan var jag en galen fjortis som hängde på cupan, jappjapp
  • jag tittar mig i spegeln kanske 700 gånger på en dag, undviker dock fönster på stan.


Den sista sanningen är galen, när jag var liten sa min mamma jämt att jag bodde framför spegeln. Jag speglade mig alltid och jag kommer ihåg när vi köpte vår första digitalkamera, när jag gick i fyran eller nåt. Den var full med bara bilder på mig. Utseende fixerad, naaaaheråå. Tur att det har försvunnit lite med åren iallafall.

aee, hejja lhc


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0