Tack

When you realize who the good people are in your life, you're so lucky.









tack tack tack för att ni finns, varenda kotte och om nu någon känner sig glömd
hojta till för det jag ville ge ut var att varenda jävla människa i min omgivning betyder!

Speciellt tack vill jag ge till rebecca, mamma, pappa, therese och ammie,
för att ständigt få höra mitt babbel och för att de hela tiden ställer upp för mig och älskar mig vad jag än gör.

Sen Johanna, Victora och Karro, fast bajskarro har jag iofs känt ett tag, men jag är evigt tacksam att jag har träffat er!


Kommentarer
Postat av: johääänii

jag eeeeeeeeeeeeeelskar bitchalle !

2010-03-10 @ 19:20:30
Postat av: victoria

Tusentals pussar på att du, johanna och karro gör dagarna i skolan helt superbra! <3

2010-03-11 @ 17:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0