onsdag

Eftersom de senaste inläggen har varit citat och kärlek till de som gör min dag. Så kan jag ju skriva om vad jag har haft för mig idag, en studiedag som denna. Inte ett skit eller one tree hill, men jag har inte tagit vara på det underbara vädret för fem öre och en fågel viskade i mitt öra att det ska snöa imorgon.. Igen. Så får jag väl vänta ytterligare hundra år på att få njuta av solen. Men jag har bara mig själv att skylla.

Annars mår jag rätt bra, funderar på att gå ut o gå längs med ån, med musik för att få bort skuldkänslorna över att jag inte hängde med pappa ner och tränade idag. Det har jag bara mig själv att skylla igen. Imorgon är det iallafall skola igen och träning efter det.

Åhhh, nåt som hände igår som gjorde hela veckan och helgen för min del, provet som ligger på måndag är borttaget. Så det blir inget prov, dock så har vi matteprov och novell analys den veckan, så det finns ju fortfarande saker som bör göras, men ett prov mindre är så jävla underbart.

Aee, om man kanske ska röra på flärret.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0