i still love you



HAR DU

Ett förhållande: nae
En bästa vän: absolut
Haft ett seriöst förhållande: nja
Dejtat en av dina bästa kompisar: nae
Blivit kär vid första ögonkastet:  nee
Fått ditt hjärta krossat: nja, inte krossat än, den dagen den sorgen
Skrikit åt en lärare: nae, respekt
Kysst någon och sedan ångrat dig:  haha, ja
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: nja
Några smycken som kostat över 1000 kr:  njae, är inget fan av smycken 

DAGENS
Klädsel: t-shirt och leggings,
Frisyr: bulle
Låt: jadu, får bli collide-howie day
Drog:  nada
Saknad: just nu, ingen 
Sjuka: ingen
Köp: inget
Godis: choklad
Attityd: energisk
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: amen shhnöggging

F
ÖRSTA
Vän: camilla rudqvist
Bil:  non
Kärlek: asså robin i femman, eller jag vet inte
Husdjur: hund
Semester:  thailand eller spanien, kan inte välja
Jobb: non
Köpta skivan: haha, det var nog ett par år sen 
Piercing: naveln och ett i vardera öra
Konsert: ingen aning
Fylla: min riktiga blev väl den konstigaste också, i skogsvallen

SENASTE

Personen som sms:ade dig: alex
Personen som ringde dig: mamma
Personen som du ringde: rebecca
Alkoholdrycken: vin
Bilfärd: fredags kanske?
Film: trubbel i paradiset
Gången du grät: små grät till 2012 igår
Måltiden: makaroner och falukorv

SKULLE DU
Våga hoppa fallskärm: självklart
Våga hoppa bungyjump: det är lite tveksamt, men jag ska göra det ändå 
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: jaa, lätt.. rätt snyggt på rätt person
Kalla dig själv lycklig: ja, väldigt
Kunna gråta över en kille: jaa, en och annan tår har väl redan runnit
Ljuga för någon: vitlögn
Kunna springa 50mil: aaaaaaaaharåå, inga problem serrö

VAD
Gör du just nu: just nu ser jag på reklam och skriver det här
Ska du göra imorn: till skolan och plugga 
Säger du till dig själv när allt känns svårt: njaaee
Har du med dig in på bion: godis ibland popcorn
Är det för färg på dina byxor: svarta
Är det för väder hos dig just nu: mörkt
Är det första du lägger märke till hos de motsatta könet: det första helheten, det andra ögon, hår, armar och händer.
Skulle du göra om du vann på lotto: svimma, eller beror på summan

BLANDAT

Är du blyg inför de motsatta könet: när jag är lite nyfiken på personen blir jag lätt det och om det är nån jag inte känner speciellt bra, men annars nae
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 18, men det är ett tag kvar
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: nee 
Använder du huvtröjor: ja, min gråa är underbar
Vill du just nu ha några piercingar eller tatueringar: tatuering vid svanken och nacken, och en piercing i tungan kanske..
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: det beror på människan

VAL

Solnedgång eller soluppgång: solnedgång
Sommar eller vinter: Sommar
Vilken ålder har varit bäst hittills: det var roligt i sjuan, 13. men det var roligt i 4-5:an men 7-9:an var också roligt. jag kan inte bestämma mig
Sova på sida, mage eller rygg: mage och sida, men vaknar nästan alltid upp på rygg
Kramar eller kyssar: båda, kramas och kyssas samtidigt är en bra kombo

aha, har jag något liv, aeeheepp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0