heey

nu ligger jag här och myser med sängen, otroooligt trevligt. Oth är på som vanligt, sista avsnittet av andra säsongen. Så får väl svänga förbi alexander och hämta den tredje nån dag, imorgon kanske eller när vi skulle ta våran filmkväll som DU skulle höra av dig om, jäflajävel. Men iallafall så fick jag några förslag på filmer som jag skulle se ikväll, tydligen är det nåt fel på min dator eller internet, för filmen har tagit förjäääävla lång tid, den är inte klar än. ahaaaa, då får jag väl sova istället och precis som jag egentligen visste innan jag började stoppa i mig godiset så mår jag illa som jag vet inte vad och det blev jag efter bara några bitar, men forsätter ändå, vad är felet? Nu mår jag iallafall som en spyfluga!

btw så tycker jag att det skulle kunna bli sommar nu, för att jag har lust att glida runt i ett par lite slitna ljusa jeans short, transparant tröja, bustier, solklassögon och en hatt, plus brunbränd. kan det låta bättre?

haha, jag såg på lets dance idag med familjen, det blev en och annan bugg i vardagsrummet med ammie, fyfan vad vi skrattade. Jag har så jävla roligt med henne och jag säger det alltför sällan, men ammie jag älskar dig otroligt mycket, tack för att du finns! det gäller dig också therese.

Aee, nu är det slutet på min kväll, eller ett avsnitt kvar!



puss på skinkan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0