har man inget bättre för sig sååå är det bara att köra

Ditt utseende:
Hårfärg? brunett
Längd? 163
Skostorlek? 36
Ålder? 17

Kärlek:
Har du kille just nu? nej
Gillar du någon? nej
Vem? -
Tillåter du din kille röra vid dig? nej, absolut inte
Överallt? nej, han får inte ens röra vid mig
Har du haft sex? ja
Har du haft många förhållanden? nej

Smak & stil:
Vad har du på dig? svarta mjukisbyxor och ett vittlinne
Hur beskriver du en fjortis? en 14 åring
Hur beskriver du en pluggis? Johanna

Bad days:
Har du varit full? aldrig
Har du däckat? nej, eller om jag har var det väl på nollningen som jag inte hade alla hästar i hagen
Har du gjort något olagligt? tror inte det
Har du slagit någon ner till marken? känner inte att det är nödvändigt

Yes/No:
Är du allergisk mot något? ja
Tror du på gud? inte på gud, men kanske på något.. jag vet inte
Har du en bästis? ja
Är du vegitarian? grillat är min favorit, så absolut inte
Har du varit med om ett stort gräl? inte inblandad

Antingen eller:
Mjölk/saft? mjölk
Ibumetin/alvedon? Alvedon
Katt/hund? hund
Cykla/gå? både och
Öl/vin? Vin
Kanin/hare? Kanin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0