eastfm

jag har grov energi, jag vet inte vart jag ska ta vägen. Blev iallafall träning idag också, så nu snart är jag en biff. Igår kväll skrev jag ihop ett litet cv, vet att chansen för att få sommar jobb är ytterst liten, men jag ska ge mig fan på att nåt ska jag fan få. Annars kollade jag lets dance och oth. (som vanligt) Nu är iallafall hela första säsongen slut, så måste pallra mig över till balex för att hämta andra säsongen. Men det får bli någon gång när jag orkar! Ikväll blir det lite röjeliröjröj. Självklart tillsammans med rebeccabajsäckel. Så jäääääfla nice dåå


SKA ÄTA AS GOD SALLAD IDAG, VAD JAG HAR LÄNGTAT!



han är rätt frrrrrrrrrresschhhh
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0