amen schhnöööögg



hallå i stugan.
var ett par dagar sen och ohhoj, jag har hunnit med två pass och haft fruktansvärd men behaglig träningsvärk i skinkorna och låren och efter dagens body pump, aee då kommer nog varken armar eller ben vilja samma sak som mig imorgon. Det är fruktansvärt skönt med träningsvärk annars, då känns det som att man verkligen har kämpat på, haha. Men som sagt idag blev det ett bodypump pass sen sprang/gick  vi i en kvart (så jävla tråkigt och fruktansvärt jobbigt) sen blev det 10 x 8 på innelår - och rump maskinerna. Det var gött! Nu känns det bra iallafall, jävligt bra. Imorgon står simning på schemat!

Annars så har jag ett svenska prov imorgon, myt och saga, det är lika intressant som det låter, nästan lika intressant som anders prov på högstadiet. Precis som alltid när jag inte har pluggat till nåt blir prov blir dom as svåra (säkert morgondagens) och när jag pluggar som en stolle brukar det såklart vara tvärtom. Precis tvärtom blir det också när man tror att det går bra på ett prov får man g känns det dåligt får man mvg, känner någon igen sig?

Hatar det. Ae imorgon är det fredag iallafall, så blir o träffa rebecca. Göra nåt, brukar oftast börja med en fika.

Sängen och jag ska dejta, så han ropar ivrigt på mig nu. Fast svenskaboken får vara med på ett hörn.

Puss och nattt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0