amen rooligt

då har skolan börjat igen då. Nytt projekt, energi och resurser blev det den här gången. 5 veckor framöver kommer jag hålla på med det här arbetet, till nästa lov alltså. Så nu kommer det gå fort tills våren kommer, om det nu kommer någon vår vill säga. Trodde att snön skulle försvinna nu när helgen har varit så ljummen, men icke sa nicke, det har snöat för fullt idag. Men det sägs ju att om vintern är kall så blir sommaren varm och då är det fan värt med ganska lång vinter. För den svenska varma sommaren är fan det bästa, ljusa kvällar och jaaaaaaa ni vet.

Nu vet jag inte vad jag babblar på om, men pappa ska snart sätta upp ett par nya hyllor så ska jag tända lite ljus och slå mig ner för att kolla gossip girl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0