80 år

nu har jag suttit och pillat i 80 år, men nåt jag fortfarande inte har kommit fram till är hur man får bort de där jävla punkterna. Allvarligt det är förjävligt, haha.

annars så sitter jag eller ligger här lite halvdöd på sängen, blir nog ett par avsnitt av oth innan jag sover. Inatt sov jag inge vidare, det kliade som bara fan i halsen, så jag låg och krasslade hela tiden. Då sover man inge vidare och jag tror inte att den här natten har nåt bättre att bjuda på eftersom att det kliar så satans mycket mer nu än då. 

Men imorgon är det fredag och vad jag har planerat är att vara hemma hela kvällen och försöka reda ut ett par frågor till nästa veckas prov. Företagsekonomi som jag känner att jag inte får grepp om och sen energiuppsaten som jag inte ens har börjat plugga in. Men det ska nog gå vägen, det brukar det ju göra. 

Nee, dags o ta tag i livet.


 

PuSS och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0