summer nights

hej.

en vanlig söndag för arbetare, en sommarlovs söndag för mig. Iallafall i några veckor till sen börjar jag också att jobba. Den senaste veckan har det hänt mycket, grill och volleyboll, lite fest osådär ni vet. Men igår drog jag iväg med familjen på en spontan tripp till västervik, haha. Det var riktigt skönt att få bara vara med världens bästa personer för en natt, ladda om batterierna. När jag kom hem bestämdes det snabbt att den 28 juli drar jag och ett härligt gäng tjejer ner till blekinge för att befinna oss där i en vecka i linneas sommarstuga. Annars så finns det lite småplaner inplanerade lite här och var. Nu i efterhand ångrar jag att jag inte bokade peace and love, fast däremot kanske det inte är nåt för mig. eller jo.. det är det nog. eller inte.. det vet jag ju inte förens jag har testat på det, men att vara full i en vecka, varmt tält och jätte skitigt. Men nu lever min äcklig dator sitt eget liv igen, hatar den. Får slå mig ner i soffan med mamma.



bild från när vi spelade minigolf, ingen putt familj här inte.

Puss på valfritt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0