midsommar

under min natt på landet har jag kommit fram till att jag är en jävel på monopol.

Inatt när vi spelade så gick det lite sådär, jag var inte riktigt så säker och med i matchen så jag höll bara lite mer koll hur jag skulle lägga upp min strategi i nästkommande matcher, men jag kammade iallafall hem en tredjeplats. Idag skulle ni sett mig, började köpa, köpte gata för gata, byggde hotell sen körde jag ut varenda jävel. Jag stod tillslut med alla gator och hotell på nästan alla  med ca 90 tusen och jag bara kunde ta åt mig äran.

Men midsommar afton började iallafall med att vi åkte till farmor och åt med pappas släkt. Sen blev det ut mot landet, där det blev kubbspel som vi också vann. Sen blev det lite kortspel, lite tecknet osådär.. Det vann vi också på. Vad jag har haft turen med mig i helgen. Vi åt gott och sådär också såklart, det är så jävla underbart att komma ut dit ibland. Nackdelen är min jävla allergi, idag har jag nyst minst 300 gånger och jag överdriver inte. Min näsa har runnit och kliat, ögonen också. Och halsen, jävlar vad den har kliat, har varit nära på att sticka ner en gafel för att klia lite.

Nu snart kommer becca över, jag är själv hemma. Så det blir väl lite prat och sådär, måste laga till mig nåt att äta också.

Sesåå, pusssssss


ungefär sådär rockade jag på monopolet idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0