liseberg


Hängde på liseberg igår med mina två. Jag är 99% säker på att den här bilden inte passar nån av dessa två stollar, så jag lägger upp alla som vi tre tog tillsammans. Oså gjorde jag om dom lite snabbt sådär. Men de är sparade så att ni själva får göra om som ni vill ha dom. Och ni vet om ni säger till att jag ska ta bort någon bild så gör jag det självklart, hoppas bara att det är nån som passar damerna.













nu till de bilder som togs på lisberg förövrigt;















ja, där har ni en hel del. Det finns mer och de kommer förmodligen läggas upp på facebook i framtiden.

Men nu ska jag ta mig in i duschen för att sedan gå en promis ner till resecentrum där jag ska boka tågbiljetter ner till blekinge där jag och ett härligt gäng ska befinna oss nästa vecka :)

arrivederci


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0