i could really use a wish right now

Hallå i stugan. här sitter jag tidigt på morgonkvisten, jag gick upp tidigt halv 8 var jag klar och jag gick upp 20 över, snabb tjej. Så jag fick helt enkelt ta den resterande tiden för att sätta mig här och skriva ett par rader. Inte för att det har hänt så mycket i mitt liv sen sist men det kan ju vara roligt att skriva lite ändå. Jag hade en grym kväll med rebecca och clara i lördags. En spontankväll som började med chips och godis på filtar i trädgårn som avslutades på ågatan med mongot roy och fellabus. Det blev nästan lika mycket skratt som på hippiefesten men bara nästan. Annars händer och fötter det inte så mycket, skolan har ju knappt några lektioner kvar dock har vi en redovisning kvar.

Nu såg jag att klockan tickade iväg, börjar om en kvart

hehe puss på skinkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0