11/6-10=sommarlov


Grattis finavän till studenten, lycka till i livet.. hoppas dock på att du stannar i linkan!




blev lite tänd på den här hatten

Hej alla glada och bakfulla människor. Hoppas att ni hade en lika trevlig kväll som jag hade.
Den slutade ganska tidigt för min del för att det regnade så förbannat. Men jag hade det grymt
hemma hos vicki, så det tackar jag för. Träffade trevligt folk och somnade med ett leende på läpparna.

Ikväll blir det fest för pierre och tessa med bara massa av deras kompisar, så det ska väl bli trevligt.
Vet inte hur mycket jag kommer att passa in där men det är sånt som märks. Jag har fått jobbet som kameraman, så vi får väl se hur det går.

Nu ska jag nog ta en tupplur, är ganska trött från igår.

HÖRSELIHÖRSHÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0