yey :D

hej och varmt välkommen.

idag är det söndag och jag har dragit på mig en riktig brakförkylning
så det prov som ligger o väntar på mig imorgon får helt enkelt vänta ett par dagar till, tills jag är redo.
Nu kommer ett riktigt bad inlägg igen är ni redo?

Det har varit helg mina vänner och precis som alla andra helger nu mer så blir det rätt
spontana grejer. Det finns heller ingen ork till värsta boooombfesten men lugna det kommer det kommer.
Vänta bara tills sommaren är här då kör vi pååå som fan. Ja och nyfikna som ni är undrar ni säkert
vad har hon gjort? och yey i fredags blev det en väldigt lugn hemma kväll med mamma o pappa.
Let's dance var också på, helt kanon alltså (Y) 

I lördags körde jag på med musiken och satte i gång pluggandet, drog på kvällen på middag hos vicki.
Det var trevligt, så tack för det damer! 

Den kvällen avslutades med en fet kebab på hakepi, det gillar vi (Y)

 

frågan är bara den, varför är jag alltid så jävla ful när alla andra är så söta?
det ligger väl i släkten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0