:)

Ditt namn: Alexandra Maria Johansson
Ditt land: Sverige
Ögonfärg: gröna, mörk gröna
Kännetecken: ehhhh
Längd: 161 cm
Bra/dåliga sidor: jag är galet envis och det kan vara bra och dåligt
Viktiga personer: familjen o mina vänner
Första du lägger märke till hos andra könet:  klädstilen och håret.
Hårfärg på andra könet: brunt eller en naturlig blond färg
Vad "kollar du in" hos en kille: jag är svag för fina händer och ögon
Vad föredrar du för killar: jag föredrar killar som är sig själva, det är då man märker om det är den rätta!
Killar du inte klarar av:  Killar som tror de är nåt de inte är, gör saker de egentligen inte vill..
Tycker du om någon just nu: vem vet..
Hur många förhållande har du haft: 0 seriösa..
När var din första riktiga kyss: ehh jadu?
Vad tycker du om kärleken: upp och ner, just nu UPP!
Favorit mat: pappas mat är min favorit, finns inget bättre
Favorit dryck: mjölk, finns inget bättre än ett kallt glas mjölk!!
Vad lyssnar du på för musik: Allätare
Hur många barn vill du ha: 56
Vilken musikstil tycker du mest illa om: sån där hårdrock

Har du busringt någon gång: lätt, så jävla roligt
Vad är du tacksam för idag: det finns mycket jag är tacksam över
Vad älskar du: skratt, att höra någon skratta kan göra min dag
Vad hatar du: när folk kräver mer uppmärksamhet än vad de behöver, knark och sjukdomar
Finns det något du verkligen skulle vilja göra innan du dör: massa, längtar tills jag tar studenten, dåkörvi!
Vem vet mest om dig: mamma och rebecca
Har du någonsin varit full: NEEEE, aldrig.. jo
Har du haft sex med fler än 5 personer: nej
Har du helt svenskt ursprung: japp

Föredrar du svenska eller utländska killar: det spelar ingen roll, man faller för det man faller för.
Sköter du skolan: ja, det gör jag!
Vilken var den värsta tiden: sommaren 08, men då kom Rebecca och det är det bästa som någonsin har hänt!
Har du haft sömnproblem: njae, lite då och då har jag svårt att sova
Hur ofta gråter du: jag gråter då jag känner för o gråta, inte ofta, är en rätt glad person.
Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt: mamma och främst rebecca!
Är du stolt över dig själv: ibland och ibland inte, men oftast så
Vad får du ofta komplimanger för: jadu, ingen aning!
Cider eller öl: cider
Är du kompis med ditt/dina syskon: ja, det är klart
Vilken storlek har du på kläderna: det jag känner för o ha
Har du kysst en främling: japp
Har du pussat en tjej: ja
Har du sagt bög till en kille: på skämt sådär
Borstar du tänderna varje morgon och kväll? ja, oftast
Har du gråtit inför en vän: jaa
Sminkar du dig innan skolan: oftast
Är du blyg: njae, jag är nog inte det så ofta, men det händer.
Har du svarat ärligt: nej, jag har ljugit på allt..

sånt här gör man när man har roligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0