2010

Vad sägs som att försöka sig på det här igen, kanske borde vara mitt nyårslöfte?

jag har en massa hopp om detta år, kalla det löften eller vad ni vill:

  • Fortsätta träningen som jag gör fast träna lite mer och äta mindre onyttigt, så man lyckas gå ner ett par kilo. Inte helt fel till sommaren.
  • Få hyffsade betyg till sommaren.
  • Planera min tid bättre.
  • Hoppas på att träffa någon som jag blir helt tokkär i som är lika galet kär i mig.
  • Spendera otroligt mycket tid med mina vänner och familj. Livet är en skör tråd!
  • Göra galna saker som jag aldrig har gjort förut, detta helst med mina bästa vänner.

Det finns säkert mer som jag vill göra och kommer att göra detta år.

Nu är det nytt år och det känns som att det kommer bli ett galet fint år.
Peppar peppar ta i trä!

Hoppas ni har haft ett lika fint år som jag har haft. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0