who says



han är bra, riktigt bra!

Idag blir det slappishäng med rebecca, våra planer är inte riktgt bestämda så vad vi gör
får kvällen utse. Bra blir det nog, får vi hoppas. Kanske börjar med att ta en fika
och pratar igenom veckan som varit, tar igen lite tid, lite nya händelser och ni vet
pratar o pratar i flera timmar.

Igårkväll somnade jag självklart till den andra filmen, (och den som verkade så bra, typiskt mig)
så min kväll blev tidig redan halv 12 låg jag i sängen, men somnade nog runt halv 11.
När tessa och pierre åkte så blev det helt plötsligt väldigt tomt och jag började tänka på
dom som alltid sover ensamma, det är rätt läskigt. Började lyssna på ljud, men tillslut somnade jag om igen.

Vaknade vid halv 10, galet skönt med en tidig morgon. Satte igång musiken, började plugga
och ja, här sitter jag fortfarande. Pluggandet går dock inte lika framåt som imorse..  

men ska nog ta tag i det igen

tulo mellan knäna



puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0