valentines day

Den va fin den, lite rolig oså.. mycket finingar i den, bland annat de båda snyggingarna från greys anatomi.
Det är nåt fel på mig och filfar asså. Jude Law de där två och ja.. Det som var dåligt med filmen var att den inte hade någon direkt handling, men skratt blev det åt både det ena och det andra. hah.

Kvällen till ära bar jag



haha, inte typiskt mig att lägga ut såna här outfit bilder.. Inget jag kommer fortsätta göra,
men denna bild visar ju lite hur rummet såg ut förut. hehe

kom på en grej till jag har tagit kort på och det är min nystädade garderob och jag har lovat mig själv
en walkincloset när jag flyttar hemifrån. Det här duger inte!



orkar inte vända den vanligt.. hehe, ser ni mina fina långkalsonger där nere jappjapp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0