lovegame

godkväll babes

min dag har bestått av oc och sen vid tre började jag städa mitt rum och insåg plötsligt hur rolig det skulle vara att möblera om i mitt rum. Så har min eftermiddag och kväll sett ut. Men det blev bra, riktigt bra. Nu längtar jag bara tills mamma tar sin fina stjärt och pallrar sig över eller ringer ett samtal till Hans för att tapetsera om i mitt rum. När det är klart, då är jag nöjd till hundra. Nu är det bra, men det kommer bli så jäfllllarns mycket bättre, med gråa väggar och en fin fond tapet, vet dock inte vilken av alla jag ska välja en. Kanske en fotofond vägg eller bara en vanlig tapet. Svårt där.

Iallafall så lyste solen så otroligt skönt igår, så jag var ju tvungen att ta en bild. Men eyyy, syns inte ens att solen lyser. Men det gjorde den! Sjukt mycket snö, jappjapp.










den där stolen är egentligen täckt med en svartfilt.. haha


tummen upp tycker jag.. hehe

Känns gött, för nu är jag nyduschad, mamma har tvättat mina sängkläder och hela rummet är kliniskt rent.
Inget plugg och det är lov. Just nu kan ingenting bli bättre.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0