good love is on the way

imorgon är det, den där förbannade redovisningen. Men det ska nog gå bra och om det nu inte gör det
då skiter jag i det och tar tag som fan i nästa projekt för fyfan va det projektet ska gå bra. Ska verkligen satsa på skolan till hundra procent nu :) 2,5 år kvar och jag ska gå ut med ruggigt bra betyg hoppas jag och jag vet att om jag vill så kan jag.

Åhh det var på tiden att bajskarro tog med sig oc boxen idag, har längtat efter den och jag vet att den har längtat efter mig. Nu några dagar fram över kommer jag att vara okontaktbar och kommer att leva på den, min soffa och en kopp te +lite choklad nån gång kanske (A)

Men man måste träna samtidigigt annars är risken att man blir en tjuckis, men mulligt är gulligt har jag fått höra. Vetifasen asså, men det är bara att träna, träna och träna.. Dock ska man har orken också, vilket jag är riktigt dålig på.

aee nu bajsar jag ut ord,
ska plugga lite, sen sätta på ett oc avsnitt, lägga mig i min soffa med te och ja ni vet baaa njuta av detta underbara liv.

PUSSSIIIISSAAAR



träffade jonte på stan som jag inte sett på evigheter, succet och sebbe.
Sen när vi står där traskar saknade lilla elin och sanne förbi, mycket trevligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0