godkväll

Planerna för igår ändrades ett antal gånger innan vi iallafall bjöd in oss själva hos någon kille i ekholmen.
Det var inte världens roligaste, men eftersom att det blir vad man gör det till, så började jag och rebecca dricka, varför inte liksom. Sista dan på lovet och har inte druckit sen typ nyår. Så vi gjorde det till nåt roligt och vid ett drog vi in till stan o åt åt och åt. Jag och becca fick med oss en Andreas hem, så vi tre slocknade som tre stockar när vi kom hem hit. Nu är det söndag och jag ska nog lägga mig i ett bad. Imorgon väntar storslagen update av victoria och johanna men även ett nytt projekt.






hahah, den där kepsen alltså. Den där tjejen, ameeeeen snöööggggg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0