galen vinter

vädret är ju helt otroligt, jag förstår inte hur länge detta ska pågå.

igår bar jag denna underbara nya tröja kvällen till ära, en underbaring för endast 79,50 från hm.
Jag är kär och den blir toppen i sommar men också nu, aee ett kanon kap.

Annars drog jag en fika med rebecca på steves, det blev mycket prat och skratt som vanligt med den där nöten. Vi drog sen vidare till nåt ställe där hennes syster va eller skulle vara, på bussen träffade vi fillan, bergman, micke, vippen och simon, som också skulle dit. Väl där drar beccas syster men vi går in ändå.volvo. Vi drog rätt snart in till stan för att ta bussen hem till becca, tog en snabb cola på donken först. Va hemma vid halv 1 ungefär men sen blev det prat i flera timmar.
JAG ÄLSKAR HENNE.







Imorse när jag stod o väntade på mamma vid becca. Herregud, min panna frös allvarligt till is
och det var helt galet. Mamma fick t.o.m skjutsa nån till vidingsjö, eftersom att alla bussar har slutat
att gå. Hon hoppade framför bilen.. haha, jag har aldrig varit med om sånt här väder asså, galen vinter.



ikväll drar jag myströjan, no smink och bara massa cola.. + några filmer
och lite garderobs städning, denna helg är en bra start på detta lov.

nu film

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0