eyy yoo

Det har varit upp och kan lika snabbt gå ner, men livet leker ändå.

Att bara ha någon där helt plötsligt blev annorlunda, att inte ha någon här nu är lite tomt.
Så självklart förstår jag dom som gör slut efter långa förhållanden, när jag tycker
det känns tomt efter tre veckor.

Jag har aldrig varit den som har varit För förhållanden, jag tycker själv att
det finns så många nackdelar samtidigt som fördelarna också är många.
Men riktigt än är jag inte redo, jag har fortfarande inte hittade honom
han som jag blir tokkär i och som blir lika galet kär i mig.
Så jag får fortsätta drömma om killen som tar mig med storm, han som får min
mage fylld med fjärilar och han som tittar på mig som ingen annan kan.

Jag har lätt att tycka om en person väldigt mycket men desto svårare att bli kär
o jag har absolut ingen lust att bli det i onödan!

NU blire bad och sedan ett oth avsnitt, jag är tillbaka till mitt vanliga liv och ärligt talat så känns det riktigt bra!


kan också säga detta samtidigt, saknar min hårfärg :D

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0