even if the sky is falling down

hejhej hemskt mycket hej!

jag sitter där jag absolut inte borde sitta just nu, har examination på måndag och jag har inte rört skiten.
Ibland undrar jag om jag verkligen är ett katedralbarn, men vafan, man gör det man kan och det har gått
rätt bra hittils.

Körde på en rätt chill stil i skolan idag, orkade inte ta tighta jeans och känna mig som en uppstoppad gris,
ne, idag fick det bli slappa jeans och det passade mig perfa. Vet dock att det inte uppskattas hos en del, men jag tycker det är rätt skönt ibland så tummen upp (Y) OINTRESSANT, men vem bryr sig liksom, hallåååå

Annars då, skolan är rolig, jag skrattar hela tiden. tre tjejer gör den helt otrolig, tack för det!

Jag mår underbart förutom pluggedugget, det går segt asså. Annars rullar livet på i underbar takt
och imorgon är det helg.

nu ska jag nog gå och läsa lite granna, puss på pannan

p.s. roys ögonfransar blev helt vita av kylan imorse.
intressant, nae

ta hand om er

Kommentarer
Postat av: Roy

Ehm lovade? Var ju du som så hemskt mycket ville skriva om det, menmeen taack för notisen då!

2010-02-11 @ 22:25:51
URL: http://lifeofroysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0