you were the last dream I had

Här ligger jag, nedbäddad i sängen.. skriver långa inlägg på bloggen. Bara legat här och grubblat över problem som egentligen inte rör mig, men som har rört och rör väldigt många andra. Så jag tänkte att jag skriver ut lite vad jag tycker om de problemen och har bara en sak att säga: det finns större och allvarligare problem, tänk om dagen då den ena dör och ni inte har njutit av varandra tillräckligt utan istället gått och småstört er på hur den andra är, gör eller beter sig. Eller kanske den vanligaste "bråkanledningen" svartsjukan. Så onödigt kan jag tycka. Sen om folk vill leva så, jaa, då får dom väl slösa sin tid på det sättet. Tycker bara att det finns roligare saker att lägga sin energi på.

Aha, men annars då så har jag träffat på stumpelumpan idag som blev utskriven från sjukelukan och det var ju roligt för henne.. Tyckte dock att hon passade bra där uppe, hon är ju lite sjuk.. i huvudet! Vi drog en runda på stan, fick med mig ett par jätte ondödiga chinos som var rea som inte gick att lämna tillbaka, så jävla pissigt. så nu får jag väl leva på noll kronor den här måndaden också. Blir så jägarns trött på själv! Men det löser sig alltid.

Aaaa och just det ja, mitt 3g internet funkar ju inte heller, jävla anus. Blir så trött på saker som inte vill samma sak som jag. Naee, om man kanske ska vrida sig till rätta och försöka sova, det är en dag imorgon också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0