we will be ok.



Fredag idag..igen. Veckorna går för jädrans fort och vädret suger dubbel dase och jag börjar bli riktigt trött på dessa väderomslag, från sol till moln till regn till sol osv. Men idag fredag ska jag Alexandra ge mig ut i regnet för att träffa rebecca som vanligt och lillfisen clara. Vi ska nog ta en fika, jag orkar inte göra så mycket idag. En sån dag som jag skulle kunna ligga hemma i sängen och titta på film, men jag känner att en fika skulle också sitta fint.
Imorgon ska jag ta en sväng runt i småland med Ammie och farmor, det ska bli lite trevligt. Sen så kanske vi tar en runda förbi kusinerna och hälsar på mitt kusinbarn.

Ne, att jag alltid är så ointressant

big K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0