so sick of love songs



hej nära och kära, idag är det fredag och det är bara lördag och söndag innan lovet är slut. Själv har man ju inte varit i skolan på två veckor, så för mig gör det ingenting att den börjar. Känner att jag har för lite att göra och det skulle vara skönt med lite skola igen för att komma igång. Sitter för tillfället och pluggar lite energi, har gjort klart svenska häftet men man borde göra lite mer hela tiden, jag borde börja läsa engelska boken jag borde plugga lite företagsekonomi, jag borde göra mycket mer.. Ska försöka ta tag i engelskaboken och läsa ett par kapitell och företagsekonomin får jag göra på söndag. Läsa igenom hela geografi boken måste jag göra! Ikväll ska jag nog träffa emelie, det var inte igår vi gjorde nåt. Så ska bli trevligt, vi får se vad kvällen har att ge! Imorgon får vi familjen besök av mönsterås borna dock kommer ingen malin, lite tråkigt. Men nästa år då hon kommer kan vi ju gå ut hon och jag, festa lite! Det kan bli intressant

Ne, om man ska fortsätta kanske

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0