if you love me let me know

hallå i stugan, torsdag idag och jag borde nog ha pluggat lite idag men det har jag såklart inte gjort. Men det får jag göra på dan imorgon, så jag får lite gjort, fast har pluggat in hela energi grejen nästan och skrev lite om det på datorn och det gick ju kanoners. Träffade istället upp becca och clara på stan, drog omkring träffade orresnorre, linkan och jacob, blir nog att hänga med dom ikväll, eller iallafall orre och jacob. Innan så ska vi nog äta på stan, eller clara ska äta. Jag ska titta på eftersom att jag är pank och becca ska väl göra nåt annat för hon har pengar nuu, ahaaaråå det har hon!

Men jag har hittat sötaste sidan, underbara bilder: http://leloveimage.blogspot.com/. Annars så fungerar inte min dator som jag vill, det är typ glapp i laddningsladden.

aee, ska kilaaa hockeyn har ju börjat :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0