i don't know what i'm waiting for

hej you all

idag är det söndag annandag påsk och jag väntar på att farsgubben ska bli färdig så vi kan åka till ikea för att kolla upp en ny mobil till mig. Vet inte om jag kommer komma hem med nån ny, det beror lite på. Men man kan ju hoppas att jag finner den rätta. Annars så blev min påskafton ganska lugn, vi åt hos mormor och morfar sen åkte vi hem till oss och tittade på hockeyn. På kvällen låg jag hemma med mamma och pappa och tittade på melenium. triologin ni vet med stieg larsson, filmerna visas i serier nu, så det är rätt bra, visas många fler scener. sen hoppade jag i säng och såg ett par avsnitt oth och somnade runt halv 1. Jag har sovit så förbannat bra de senaste nätterna, mina kuddar ligger sådär perfekt i sängen så att man sover så galet underbart.
Och vädret ska vi inte prata om, utanför oss idag är det 10 grader i skuggan. Aee, nu är han färdig,


vi ses

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0