för att klargöra en sak

det jag skriver, som i förra inlägget texten på engelska, den har ingenting med hur jag känner att göra, tyckte bara att den va lite fin. De övriga texterna har heller inget med mig att göra, som den andra lilla engelska texten " i miss when we laid in your bed.." den texten har heller ingenting med mina känslor att göra, den enda texten som var riktad mot någon var då jag skrev att jag hade träffat en kille som är det enda jag har som matrial. Han vet vem han är. Men det övriga i den texten har ingenting med nån att göra, bara sånt skit som jag har gått och tänkt på.

För om jag ska skriva nåt som beskriver mina känslor så är det enda, snart är sommaren här och jag är 17 år och jag förmodligen kommer jag att träffa någon som jag skriver söta texter om, men just nu har jag ingen att skriva det om och jag letar inte heller efter någon att skriva om, för när han dyker upp då dyker han upp.. Jag har hela livet framför mig! Det gäller att leva det fullt ut

ville bara att ni skulle veta det



puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0