Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?


bild från usa förra sommaren, 09.

Hej, tisdag idag och vädret faller mig otroligt bra i smaken. Igår kilade jag in på hm och köpte mig ett par ringar och ett par solglasögon, mycket skönt att kunna kila ut i skinnjacka, solglasögon o tygskor, nu saknas bara den riktiga värmen som tillåter bara ben och bara armar. Men den kommer och om jag ska vara ärlig har det gått så fort från att snön försvann så jag tycker att det kan gå lite långsammare så man hinner njuta av våren! Den kommer ju faktist bara en gång om året och är så galet underbar.

Idag gled jag iallafall över till vickis place på cykeln tillsammans med henne och johanna. Stannade dock inte så länge, tanken var att vi skulle plugga men det gick ju inte som förväntat. Så jag och johanna gled samma väg in till stan igen och på vägen blev jag lite förhörd på företagsekonomin, eftersom att jag har prov imorgon. Jag har inte pluggat så speciellt mycket, men det känns som att det mesta sitter som smäck, ska gå igenom lite imorgon på företagsekonomi lektionen så får vi se hur det går. Det får gå som det går helt enkelt!

Imorgon har vi sovmorgon till halv elva, den ska jag ta vara på och sen blir det att klippa bort håret, får se hur kort jag klipper det, men allt det slitna ska puts veck, så jag känner mig nöjd.. Funderar på att klippa mig på nåt annorlunda sätt imorgon, men jag vet dock inte hur. Vi får se, kanske rakar av mig håret!

Nu blir det lite spel på mobilen, har fastnat för Soosiz, riktigt roligt!

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0