a walk to remember



saknar mitt slitna hår, eller inte det slitna men mitt hår.. Att jag alltid ska göra dumma grejer, klippa av håret sen klippa lugg, klipper alltid lugg men använder den aldrig och ångrar det alltid. VARFÖR? Att jag aldrig lär mig.. Jag har iallafall kommit fram till vad jag ska göra med färgen till sommaren, hon (maria) ska få ta bort den hårfärgen jag har nu (den produkten sliter inte på håret tydligen (Y)) sen ska hon få lägga i ljusbrun toning sen lägga in några ljusare slingor! såå får det bli till sommaren! Sen hoppas jag att den förbannade luggen har växt ut, haha

annars så ser jag på oth som alltid, haha

och nu laddar datorn ur snart, så dags att återgå till tree hill..

Puss på skinkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0