a domani,

jaha måndag igen, ny vecka, jobbig ny vecka. Bajsföretagsekonomi prov som kan ta sig i röven, så jävla svårt. Har suttit i tre timmar idag med ammie och räknat på pålägg, nollpunkt och allt vad det är.. ae, funderar verkligen på om företagsekonomi är min grej, tror inte det! Sen så skulle våran samuppgift vara inlämnad på onsdag men tack gud för att sofi flyttade på den till måndag nästa vecka. Dock är inte nästa vecka att leka med, samuppgiften, energiprov och historia redovisning, jag funderar på att hoppa framför tåget.. Detta är inte roligt, för mycket för att min lillalilla hjärna ska hänga med!

Iallafall jobbar jag på, bara runt 30 skoldar kvar till sommarlov och det ska bli så jävla underbart. Fick mina jeans shorts som jag beställde för ett tag sen och nu längtar jag ännu mer efter sommaren, väntar bara på att min hatt ska komma också!

Alltid så intressant tjej



trippel big K

Kommentarer
Postat av: Anonym

langar smilet..

2010-04-26 @ 22:14:51
URL: http://kagemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0