tjoofisen

visst tycker ni att jag är rolig, när jag bara luras att jag ska börja skriva. Skriver en jävla massa med inlägg och sen nästa dag och nästa dag blir det inga inlägg alls. Vet ni vad, jag tycker att jag själv är så dålig på det här med bloggning att jag inte ens fattar varför jag har en. sen tänker jag efter och inser hur roligt det är att skriva när man har någonting att skriva, visserligen så blir ofta mina inlägg ganska tomma på interessanta grejer, det blir mer kortfattat hur min dag har varit, och jag vet hur jävla bad det är att läsa om sånt. Tycker själv att det är as tråkigt när man ska läsa en jävligt lång text och innehållet skiter man fullständigt i. Bilder ska det va och bilder får ni sällan av mig, eller nästan en bild i varje inlägg. En bild på mitt ego! yeaah know you like it.

haha, men imorgon är det fredag (nu börja s det, vad har jag gjort idag, hur mår jag idag. hur tråkigt?) och vi har ledigt iallafall. eller ledigt och ledigt måste ju plugga hemma som ett svin, har en rapport tills nästa onsdag och så har vi uppsats skrivning på måndag, ska läsa igenom en hel engelska bok och sedan skriva en uppsats om den. Samma vecka som den ska vara klar så har vi italienska prov. Verkar jag ha det lätt på stadens diamant. Fast faktist så har jag det rätt på slappt. Det finns alltid nåt att göra, men arbetena blir inte alldeles för jobbiga vilket jag tycker är tummen upp.

men nu ska jag gå och borsta gaddarna och sedan ska jag sova.
godnatt vänner



jag har aldrig sagt att vi är normala.. men aah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0