the perfect match

tjolahopp!
ser man på, detta blir mitt tredje inlägg idag!

idag hade jag min 3:e examination sen jag började ettan och min första för detta projekt. Muntligt, det gick väl som det gick helt enkelt, jag har ingenting att säga om det! För jag har ingen känsla eller några förväntningar, jag pratade, svarade och gjorde det jag kunde. Sen får man ju hoppas att det räckte.. Det skulle ju inte vara dumt med ett m!

Idag är det fredag and I gotta feeling that tonight's gonna be a good night. Bella och emelie kommer till mig runt sju (dom kommer antagligen dyka upp klockan 8 om jag känner dom rätt.) Men vi ska iallafall se idol, sen ska vi ner till stan och ta en fika, sen får man se vart kvällen tar oss helt enkelt, antingen sitter vi där tills vi ruttnar eller så drar vi oss vidare någonstans! Jag hoppas på det sistnämnda för det är ju inte så roligt att ruttna, HE HE.

Annars då, pappa och jag är själva idag och vet ni vad vi ska äta? Pommes och lövbiff, är det ovanligt.. Inte det minsta! Ha ha.

Pappa och jag alltså, bäst!

därför får ni en bild på fader, han är världsbäst min pappa!

han är fin han!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0