it's hurtful

lördag idag vänner, vad händer och fötter?

nåt måste ske alltså, kvällen slutade tidigt för mig igår. Va hemma redan vid elva av att det var så jävla kallt ute.
Jag satte mig o kolla på greys anatomi och vad jag tjöt, det sista avsnittet i säsong 2. När Izzy ligger där bredvid denny och han är likblek och död! Ae, då blev alex ledsen i ögat..

Men sen beslutade jag mig för att sova..

Vaknade upp imorse, lagom pigg och glad. Dock gör detta väder mig lite tjurig, jävla regn asså! Men jag hoppas endå på att nåt händer idag för jag klarar inte ennu en lugn helg, jag vill göra nåt galet! Så om det är något som händer, tveka inte att slå en signal!

nu ska jag nog sätta på ett avsnitt av gg, seeeeeeeeeeee yaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0