when i say jump you say how high

finns det något som är så irriterade som när man har skrivit hur långt som helst,
glömt och spara och så stänger datorn av sig?
Nej, det finns nog inte det. Min dator lever sitt eget liv
och ibland så har jag lust o ta död på den.
Idag stängde den av sig såklart mitte uppe i min so skrivning,
jag blir vansinnig slår på den, den går igång och piper?,
högt som fan lät det också. Sen så fick jag iallafall igång den
och nästan allt var kvar. Tack och lov, annars hade nog inte min älskling levt nu!

Studiedag idag eller kompledigt för dansen i cupolen.
Gått hela dan, eller nästan hela dan med förskräcklig huvudvärk.
Men har tillbringat min dag hos min kära vän natalie,
idag satt vi o kollade på sweet sixteen.. o ibland är det för pinsamt!
Sen nu ser jag på hockeyn med fadre! 

lägger in svennebanan sen vafan!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0