valborg

Kan först börja med att säga att det vart riktigt lyckat!

Det börjades med matlagning hos mig med brudarna. Tacos som vanligt.
Det satt fint i kirran. Sen bjöds det på dans och kall cider.
Sen droppade kille efter kille in och alex blev bara lyckligare och lyckligare ;)
hah, nerå. Men det vart fint, vi dansa, prata, drack och hade allmänt trevligt,
tills jag tyckte det var nog o förstörde allt genom att fösa ut alla.
Får ursäkta. De flesta ville så gärna hjälpa till o städa, en damma osv.
Mycket gulligt gjort! När vi fått ut alla, så gick vi ner mot stångebro.
Hade det trevligt där också, lite för på lyset men annars helt okej.
Kvällen avslutades med ett gott snack med fyhr, han gick med mig och becca hem!
Sen slocknade väl jag och becca där någon gång.
men tack återigen för en förjävla trevlig kväll med stans trevligaste människor!
PUSS









tog en enda bild när killarna var här och den är på succet och merSad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0