smile like you mean it

sweethearts, bad update senaste tiden.
Men är det så att man har haft mycket, har mycket och ser fram imot mycket,
så får bloggen liga i lä, plus att det finns so many others!
Bloggar finns det gott om, det kan jag lova.
Förstår bara inte de som bloggar 3591057 inlägg per dag och inte tröttnar?
hur vet ni alla vad ni ska skriva om?
jag tycker det är really bad att jag inte kommer på någonting någon gång,
men som jag har sagt i en evighet nu, så kommer älsklingen, svennebanan :






party låten baaaaaaaaaaaaarreee!

juste ja, ammie är som ni vet i usa och röjer gärnet,
hon bor inte alls så långt ifrån new york och hon skickade
in ett mail till kanal 5 för att få biljetter till filip o fredrik,
och hej det fick hon, hon va där ikväll!
Riktigt tufft :D
btw, så saknar jag henne för mycket, men det är bara 53 dagar tills vi ses!
LÄNGTAR IHJÄL MIG!! <3333333333

nu ska jag sova, godnatt och tack för mig! *bugar o bockar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0