i can't give you more

ÄRLIGHET:
Den äldsta du hånglat med? 90:a
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? 0
Vad tycker du om kärlek? härlig på sitt sätt
När kramade du någon sist? idag
Saknar du någon speciell person? JA, alexander, hakon, emil och rasmus!
Har du svårt för att bli kär? för svårt
När kysste/hånglade du med någon sist? valborg
När fick du senast en komplimang? idag
Har du hånglat med någon av samma kön? nja, en puss hit och en puss dit

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös? nej
Hånglat med nån riktigt ful? nej
Hånglat med fler än 50 pers? nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? japp
Gjort något riktigt dumt? japp
Gjort något du verkligen ångrar? förstuden kanske, tar bara på krafterna
Varit nykter på nyårsafton? självklart
Åkt ambulans? nej, faktiskt inte
Gjort nått olagligt? ja, småthings
Fått din mamma att gråta? mjao
Slagit ner någon? nee, bitchslaps, i like
Skämts över dina föräldrar? nja, tveksamt
Skämts över dig själv? jaa, dagen efterångest brukar jag kalla det
Sagt jag älskar dig och menat det? ja
Tar du droger? det absolut sista jag skullle göra!
Dricker du? händer
Vilka kläder sover du i? trosor
Vad hatar du verkligen? lök
Varit kär?  lite halft, tyckt om snarare väldigt mycket
Är du ensam nu? japp
Vill du gifta dig? jag vet inte, säger som min kära syster, det är bara en massa papper
och man behöver inte bevisa för alla andra sin kärlek den vet väl man om själv..
Vill du ha barn? självfallet!!

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? jag
Såg dig gråta? mamma
Fick dig att gråta? no idea, eller föresten spårlöst, för några veckor sen
Du delade en cigg med? röker inte
Du gick på bio med? natalie
Skällde på dig? no idea

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? nehedu, tar bara på krafterna
Kramat någon? japp
Pussat någon? njae
Köpt någonting? ja
Sjungit? jaa
Saknat någon? jaa


tjo allihopa ska borsta gaddarna sen slänger jag in ´bilderna från valborg
och skriver lite :D låter fint haaaa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0