underbaraaaaaaa...

thailand, det är så sjukt. När jag satt där på båten vid Phi Phi öarna och väntade
på att de sista skulle kliva på båten för att vi skulle kunna åka, så  tog jag av mig
flytvästen och önskade att jag var hemma i sverige och la mig i den 1 dm höga snön.
Då sa pappa till mig att jag skulle tänka på det när jag väl vara hemma i kylan
och nu vet jag att jag skulle kunna sitta på den där båten i timmar om det skulle vara så
för här hemma vill jag inte vara, varken för vädret eller för nåt annat. Skolan tar nästan upp
all min tid och sen är det vädret på det! Sen saknar jag Alexander, Hokon, morning
och alla andra fina människor, dock saknar jag inte alla som skrek på emelie
inne på marknaderna, helt galna. FIN ROOOUMPA! Men alexander, underbara
söta alexander och hakon konstiga lustiga men otroligt snälla hakon,
bor dock i norge, vad ska man göra! Är man olycklig för detta? JA, lite granna sådär.
Det finns nog ingen mer än emelie som kommer förstå dom här känslorna men jag tänker
endå skriva ner dom, för en påminnelse för mig själv!

Den kvällen, då jag och emelie sov på hennes hotell. Vi var och åt först med hennes mamma
och lillebror på ett super mysigt ställe, där det fanns som säng hamockar(?) helt underbara,
så jag och emelie bestämde oss för att gå dit och ta oss en först vanlig dricka.
Men sen kom vi på att man inte behöver vara 18 så vi beställde in 2 margarita,
det var inte ett dug gott, men det var bara känslan att vara 16 och tillräckligt gammal..

Den dagen då vi egentligen skulle åka iväg på en hel dag i djungeln men ingen buss kom
plus att emelie hade ont i magen. Så vi bestämde oss för att ligga kvar vid poolen
och hej vad vi tjänade på det. Det går inte att förklara men det var bara en sån bra dag,
vi tog dagen som den kom, gick in på 999 en affär och köpte breezer och gick ner till stranden
jag lovar det var hur underbart som helst. Vi låg där och njöt och kollade på såna dära lucky balloner.
Det var underbart fint!

Dagen efter det var mycket bra den också, vi låg vid poolen hela dagen, dock hade vi inget att titta på,
eftersom att dom var på någon resa till coral island! Men på kvällen när vi hade varit och ätit
och jag och emelie gick in på rummet och gjorde oss i ordning så dansade vi på rummet
och den känslan var också underbar! + att när vi kom ut kom alexander, hakon och finland
och frågade om vi ville hänga med och röka vattenpipa, så vi gick till något, faktist så skabbigt ställe
men människorna där var underbara, helt genom snälla dock hade dom nog de äckligaste toaletterna
i stan men vafan! Vi efter det ner till stranden och lärde känna varandra bättre.
Dagen därpå var vi på big buddah men hela dan spenderade vi på stranden med alex och hakon,
trevligt! Saknar det så



Förstår om ni blir avundsjuka för det  blir jag till och med på mig själv,
THAILAND UNDERBARA ÄLSKADE


Kommentarer
Postat av: emelie

asså jag saknar det så sjuuuukt!!!

2009-03-13 @ 17:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0