torsday

tjusan, idag är det som sagt torsdag. Längsta och den mest ansträngda dagen på hela veckan.
Ingen dag tar så mycket på mina krafter som den här.
Innan lunch har vi hunnit med 2 matte lektioner
och då förstår man hur jävla seg dagen är. Matte, b-språk, matte, lunch, mentorstid, bild, no och svenska.
Den där sista svenska lektionen kan ju skjuta sig asså, den är fullkomligt onödig,
och ni som har haft anders vet ju att man slutar inte en minut tidagre än vad man ska göra.
Han är helt otrolig! Vi har prov nästa torsdag
och idag gick han igenom två till författare som vi ska ha med! Hjärtattack.
Men han är rätt bra endå!Bild lektionerna är ju också roliga,
vi har en kille i min klass som kan snacka asså, idag berättade han
att han var född på ett flygplan,
ett privatplan desutom och hans pappa visste inte om det,
men hans farfar visste om det. Han kan sin grej asså! vem vet det kanske är sant.
Malin berättade iallafall att det finns sånna som har föds på flygplan
och bara för det så får dom resa gratis med det bolaget hela livet.
Vadå slappt. Fan att mamma inte var höggravid på väg utomlands :)
Men sen är får man väl inte flyga om man är sådär jätte gravid,
för det är farligt har jag hört!men jaja..
Fick våra otroligt fina kossamuu klasströjor idag.
Den är riktigt läcker, jag ljuger inte!
Ska firra in en bild senare!

Nu ska jag se tv tills mamma har masserat klart sen ska vi iväg o handla!

föresten så är det exakt ett år sen jag piercade naveln
kollade upp när det var nyss och vips så var det idag för ett år sen
pusspåt

Seeee yaaaaaaaaa babes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0