skit samma om lyckan blir min vän

Min helg var fin. Kanske inte så där överdrivet jätte rolig.
Men dock helt ok!

I fredags så hade vi planer, men dock så inträffade inga korrekt
så vi for runt som stollar hela kvällen/natten, tills vi hamnade på kebab baren!
men satan vad jag skrattade..

lördags så fanns det inget att göra och jag var inte pepp på att gå ut och parta loss
så vi stannade hemma hos mig och spelade sällskaps spel i form av TP.
Det blev jag och fillan, mot bergman och mike (som dock trodde att dom ägde),
rebecca och emil och karro och totte. Spelade dock inte klart, för alla sög förutom jag..
haha nerååå. Men kvällen blev väl helt ok den med, slutade med att fillan, emil och rebecca sov här.
godmorgon sa jag när jag somna!

Igår söndag tyckte jag att jag inte gjorde någonting, huvudet var inte med för fem öre
plus att jag oroade ihjäl mig för en fläck som mamma ringde till hud för att fråga om,
så den 30 mars ska jag iväg på kontroll för fläckar, för min mamma börjar bli tokig
på att säga "men alex jag är 99% säker på att den där inte är farlig", " alex, jag har redan tittat på den
där och den ser exakt lika dan ut som för 5 minuter sedan!"
Jag är orolig för allt så igår brast jag i gråt för att jag ville vara som alla andra,
jag vill inte eller orkar inte ora mig för alla fläckar och knölar hela tiden.
Jag lovar, det är riktigt jobbigt! Men vafan, läkarn sa att det är nästan omöjligt att få
malink melanom under 20 års ålder, så vafaen inte behöver väl jag ora mig?

Idag måndag så vare skola som gällde igen då. Det gillar vi inte!
Men det var slappt, hela den här veckan är slapp förutom mitt biologi prov
som jag ska skriva på omprovstiden imorgon eftersom att jag var sjuk.
Men det löser sig, har läst och läst och läst och mamma har läst och jag orkar inte mer ikväll!
så nu ska jag se lipstick jungle som jag har laddat ner men först ska jag slänga in en OUTFIT
visst är jag dööötuff.




En dagens:

kavaj, hittade i garderoben i morse,
min systers gamla och den är från vila
Fuck you linne, pappas 20 år gamla
Halsduk, indiska
Strumpbyxor, åhlens
Skor, converse från dna.
Lite smycken och sånt från lite här och var,
lite thailand och lite mormor och lite turkiet
Väska, från thailandet


Kommentarer
Postat av: Linn Lundh

vilken fin bild på dej :)

2009-03-10 @ 21:35:39
URL: http://lundhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0