shulilu

min dag har varit helt otrolig..verkligen helt amazing!

Nejdå.. vårvädret är borta och det gråa är tillbaka.
Jag är trött påt. Men iallafall så hade vi bara två lektioner idag sen ledigt,
och det kändes mycket sköööönt! Jag och födelsedagsbarnet
åkte in till stan med krinke och linda, åt på donken sen gick chris.
Vi tre steppade runt där ett tag innan linda också drog,
jag och becca mötte upp töööntarna på någon frissa, jonte hade klippt sig..
AWW SNUTTTEEN!! Sen så gick vi med dom ett tag, innan jag och becca
klev på bussen och åkte hem till henne för att äta tååårta och mysa med slärren!
det var så awesome, så jag och kalleballe lekte medans becca var tråkig!
Iallafall så är jag väldigt tråkig just nu på att skriva det här,
funderar på om jag inte ska uppdatera det, står inget meningsfullt!
Men nu har jag ju skrivit ännu ett par rader om ingenting så vafan
ni kan få en" alex just nu bild" den kommer här;



mycket söt och en mycket nöjd alex..
Nu ska jag börja plugga, klockan 22.52 :D
m

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuussilull


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0